lååång dag idag

Har varit en låååång dag idag, först segt i skolan och sen en tripp på stan med Tobias för att gå till frisören och klippa bort allt äckligt slitet hår, vilket jag gjorde så nu är jag flintis! Haha nejdå det är jag inte, men det känns jävligt kort.

Är nöjd iallafall :)

Sitter hemma hos Annica och har hjälpt henne söka jobb, så det är kanon, nu gäller det bara att jag gör samma sak.
Verkar inte som att projektet jag är med i är vad det var trott att vara, men jag ska inte yttra mig förän jag har lite mer kött på benen..

Däremot tycker jag inte om att bli lovad saker som inte kommer att hållas.
Tycker det är dålig stil att föra så mycket människor bakom ljuset.

Nej nej, nu ska jag och Tobias börja röra oss hemåt och kolla lite idol och döööö... :)

Hejsvejs! <3


Kommentarer
Postat av: isabelle

2011-09-26 @ 22:16:20
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0