fotografera stockholm

Både jag och rosie känner för att göra något idag, eller mest jag tror jag. Hon sitter uppslukad i en bok haha.
Men jag tänkte att vi ska dra in till stockholm och göra ett försök i att få några bra häftiga och kanske tillochmed lite annorlunda bilder! Vi får väll se hur det går.

För övrigt när det gäller fotograferandet så skulle jag vilja fota med "modell". Har massor av ideér på bilder som jag skulle vilja ta men som jag behöver någon annan för att kunna ta :o

Well o well.

Dags at t klä på sig och borsta gaddarna kanske? ;D

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Annica

Hihi du kan få låna mig :P

2011-06-14 @ 09:17:36
URL: http://leahsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0