Lördag!

Har inte bloggat idag så det blir en lite längre uppdatering nu :)

Fredag:

Var hos Johans föräldrar.
Kom in på bygg utbildningen! :D
Mormor åkte in på akuten (igen)


Och idag lördag då skulle jag egentligen åkt till mormor på sjukhuset men hon lät så trött när jag ringde henne att jag tyckte att hon skulle få vila idag. Så jag åkte hem till Johan efter ha varit hemma och sovit i typ tre timmar. haha.
Hit kom Catrin, Anna, Mikaela och Jannike, och spelade lite spel! JAG VANN I POKER OCH 500! ^^
Men förlorade på hotel :( (nåväl man kan väll inte vinna jämt dååå.. )

Nu så blir det nog ett avsnitt av Medium och soooova. Tror att jag håller på att bli sjuk igen. INTE ROLIGT! :/

Hoppas att ni alla fått en underbar lördagkväll! ^^

Sov gott och vakna torrt ;)<3


Bjuder på en härlig bild också xD

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: vet ej..

2011-01-16 @ 09:37:42
URL: http://chewychewy.blogg.se/
Postat av: Annica

Nej inte bli sjuk, för då kan du inte busa med mig och Leah i veckan :(

2011-01-16 @ 13:03:22
URL: http://annicaochleah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0