Härliga underbara söndagar .

Idag är det söndag och det känns verkligen.
Man blir sådär lite småseg och önskar egentligen att man kanske var ledig en dag till.
Helgerna går alltid snabbt tycker jag, så det gäller väll att man gör det mesta av dem.

Men söndagar för mig är en dag till att göra ingenting, och det är väll ungefär vad jag har gjort.
Ja ingenting, och det är underbart skönt :)

Imorgon däremot så ska jag på min första dag i utbildningen.
Det är en introduktionsdag, och det ska bli intressant och se vilka fler än jag som kom in på utbildningen!
Äntligen kanske man kan få lite nya vänner där man bor? :D

Vill inte göra inlägget för långt och tråkigt så jag skriver lite mer senare istället ;)

Puss och kram skumbanan ;p <3


Avslutar med en kille som jag tror de flesta kanske har sett. Och om ni inte har gjort det har ni missat något.
Han är GRYM! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0