Årets första inlägg!

Hejsan allesammans!
Jag har fortfarande ingen dator hemma men jag sitter hos min pojke och lånar hans dator.
tänkte försöka skriva några inlägg när jag är här för att kompensera lite :)

Har varit sjuk nästan hela det här året haha. Och nu så har Johan varit sjuk i ett par dagar.
Stackars oss.

Beca åkte hem för någon dag sen och det känns så grymt ensamt utan henne.


Har varit på Informationsmöte till en utbildning inom bygg och hoppas återigen på att komma in!
Önska mig lycka till och håll tummarna <3

Nu så håller jag på och väntar på att pizzadegen ska jäsa. Blir hemgjord pizza till middag idag! MUMS! :)

Hoppas ni alla fått en bra start på året :)
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Annica

Håller alla tummar vi har. Dvs fyra! =)

2011-01-12 @ 21:15:39
URL: http://annicaochleah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0