Söndag!

Jahapp då var det söndag då.
Sitter och drömmer mig bort till en varmare plats.
Faktum är att jag och min kära inneboende Sandra, har bestämt oss för att ta en liten tripp!
Vi ska nämligen åka till MALTA PÅ ONSDAG!

Inte för att det är speciellt överdrivet varmt där just nu men det är garanterat varmare än det är här ;D
Kollade upp och det verkar som att det blir runt 20 grader iallafall, och är det såpass så är jag faktiskt nöjd.

Ska bli UNDERBART! :D

Kommer åka till ett ställe som heter Bugibba, och ligger lite längre norrut på ön.
Det verkar som att det är fint där, så lite förväntningar har jag nog allt.

Men det bästa av allt är nog att jag lyckades hitta så fruktansvärt billiga biljetter!
För både mig och Sandra, så gick flyget på 644:- och hotellet 650:- vilket ger en totalsumma på 1294:- och det är totala kostnaden för både mig och henne!
Och jo vi är borta i en vecka ;D


HELT OTROLIGT! Eller.. ?
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0