Ge mig ett liv och mycket pengar.. tack..!

Det är så jävla trist att inte kunna köpa det man vill ha, men vad som är ännu värre är när man inte kan köpa det men behöver. Jag försöker verkligen tänka på alla fattiga stackare som har det 10.000 gånger värre än mig, men det hjälper inte just nu. :(

Men snart,.. SNART! kommer jag iallafall att ha en bättre inkomst som jag kommer att kunna leva på : )

Tänk positivt, tänk positivt! Egentligen är det ju inte speciellt synd om mig, det är bara jag som tycker det.
Och ibland så måste man väll få tycka synd om sig själv? iallafall lite?

funderar på om jag ska låna mammas symaskin och su lite, vara lite kreativ.. ?
OM jag orkar. Har så tråkigt att spelen på facebook är roliga.. då är det väll ändå illa?

hahaha jajajaja, ska sluta förpesta er med min självömkan.. Time to do something...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0