Sängen väntar!

Spännande idag ändå.
Har tvättat, tittat på TV, väldigt intressant på tvåan ändå faktiskt. just nu handlar det om Ryssland.
Har precis ändrat min status på facebook och ska ta och byta lakan och krypa ner i nytvättade mysiga väldoftande lakan!
Och när jag har gjort det ska jag nog läsa ett par sidor!

Läser just nu Lustgården av Virginia andrews

Bilden är hämtad från:
http://se.gojaba.com/book/4677567/Lustg%C3%A5rden-Andrews-Virginia


Boken är den sista i en serie och det är typ tredje gången jag läser den! Men den är riktigt bra! <3

Så nu ska jag göra det som jag sagt att jag ska göra.
Lägger upp lite bilder från dalarna innan jag går och lägger mig dock så har ni något att titta på xD

Sov så sött allesammans<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0