Huggtänder och nudlar

Ja det är vad denna kväll består av : )
Jag var ju på det där infomötet i stan förut, och det verkar faktiskt vara något för mig.
Mitt ända problem är mina eksem. Men jag pratade med dem och de sa att det behöver inte vara något hinder.
Så jag har bestämt mig för att söka den här utbildningen!
Förhoppningsvis så kommer jag in, JAG VILL VILL VILL!
Så håll tummarna för mig allesammans ^^

Var förresten inne på butterick's idag och herrejävlar vilken det var för att KOMMA IN!
Men väl inne så hittade joss ganska snabbt det hon skulle ha, huggtänder!
det är vad vi har suttit och pysslat med ett tag nu och Joss färgade även mitt hår  ^^

Så nu är allt toppen, och snart blire nudlar och sen hopp i säng.
Och imorgon kommer min och bara MIN Johan hem från Norge och det ska bli underbart <3
(vet att jag tjatar om det men det kan inte hjälpas längtar så)

Sov gott allesammans<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0