Det man inte har i huvet

Får man ha i benen!
Gissa vad? Om du heter Josephine Nillson så vet du redan!
Men ja, hahaha jag GLÖMDE MINA NYCKLAR I ÖREBRO!

Som tur är så har jag fått bo hos Joss tills mina nycklar kommer med posten!
Men det är så mycket annat som kommer att bli försenat nu, så det ör inte roligt någonstans egentligen .
Dock kan jag inte låta bli att skratta åt mig själv, det är nämligen inte första gången det händer.
Så jaaaaaaa ...

Men men , har iallafall fått sova ut hos joss, och helt plötsligt så ringer det på dörren och jag går för att titta vem det kan vara. Med joss i luren som säger att det förmodligen är "gubbarna" som kommer och tittar på lägenheten och visst vare det..
Tålamod verkar de inte ha heller, för jag hann typ precis komma ut i hallen när de låser upp dörren och faktiskt ser riktigt chockade ut över att det var någon hemma haha så hemsk ser jag väll inte ut när jag nyss har vaknat? haha, ja men så kan det gå.

Får väll se vad de säger om hennes lägenhet.
Så fort de har dragit så ska jag bege mig till AF och prata om min utbildning som jag vill gå osv.

JA det är hur dagen ser ut just nu!  ;) 
PUSSSSSSSSSSSSS<3
(glöm inte nycklarna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0