Wow.. !

Det märks verkligen hur otränad jag är.
Ush fan, men det ska det bli ändring på.
Just nu är jag så trött och utmattad så det känns som att jag ska spy.
Körde Core express som det heter, det är 30 minuter intensiv träning av "korsetten" Alltså rygg och mage.
Plus 30 min kondisträning med sån där maskin som man går i och håller i stavar typ som rör sig, vet vad det heter men kommer inte på det nu xD

Men jag känner mig nöjd! För att jag faktiskt gick dit och nu har tagit tag i det.
Grattis till mig själv. Och nu ska jag ta och göra ordning lunch sen duscha och sen ner till AF och söka den där utbildningen jag pratade om! ^^

Bra dag än så länge<3

Hoppas ni andra också har det bra idag! PUSS<3


(så osmickrande bild men ändå)

Kommentarer
Postat av: joss

orbitrec heter dom!

2010-11-03 @ 17:28:22
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0