snart är det jul!

Ja julen närmar sig med stormsteg och jag börjar fundera på hur jag ska få ihop till alla klappar som ska in under granen i år.
För er som inte redan vet så kan jag tala om att jag har numera 6st småsyskon!
Så det är många paketer som förväntas. Och sen är det ju mamma och sen pappa och ja vad ska jag säga.
fan säger jag bara tror jag.
Men jag har faktiskt lite små idéer.

Mitt nummer ett kommer bli stickat! Jag ska köpa garn!
Och nummer två kommer att bli målningar.
Vet inte ens om jag kommer hinna få iordning tavlor så att det räcker men det kan ju vara värt ett försök^^

Blö.
För övrigt så vill jag tipsa om en film...



De flesta har väll sett antingen "musse versionen" eller Mupparnas version.
Men den här avspeglar boken lite mer och ger ett lite mer seriöst berättande intryck.
En film som jag absolut tycker alla borde se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0