Nej nu vill jag inte mer.

Ush, har så mycket på hjärnan just nu.
Försöker verkligen att hålla positiviteten uppe men det vill sig inte riktigt längre.
Ibland måste man bara få gråta ut eller hur ?
Och idag är en sådan dag.
Tänker inte anstränga mig ett dugg idag.
Så blir det nya tag imorgon!!

Bra plan tycker jag !


Ikväll ska jag få träffa min nyfödda lillasyster för första gången.
Det om något kommer att få mig att le och låta världen se lite ljusare ut!


Men NU tänkte jag att jag ska dö en stund.
Spela lite kanske?
Film kanske ?
Får se.

Hej hopp gummisnopp! ^^

Kommentarer
Postat av: Giz

sv: aww:) gud vad skönt med en som förstår mig och har det likadant:) Man vet att det är svåra tider med jobb, men man blir ändå ledsen när man söker och söker och ändå inte får något jobb när typ vänner runt om verkar få det hur lätt som helst.

2010-11-08 @ 13:23:51
URL: http://swegizmo.blogg.se/
Postat av: miss P E

Visst få man gråta. Ibland känner jag oxå fr att bara dö en liten stund och sedan vaknar för att se om allt känns bättre. Ha du mycket i hjärnan så skriv ner allt du vill göra eller förädra och ta en punk i tagen. Det kan hjälpa :)

2010-11-08 @ 15:07:09
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0