Motivationen sviktar

Hej alla!
Vet att jag inte skrivit så mycket som jag brukar.
Och det är av två enkla anledningar.
Min dator tycker inte om nätverkskabeln (kan inte använda datorn med internet)
Och att jag faktiskt inte har så mycket att berätta just nu.

Har ju börjat träna lite med Joss, söker jobb, sökt utbildning är allmänt aktiv!
Men jag får INGENTING tillbaka.
Jag tror inte att jag kom in på utbildningen, men har inte ens fått ett nej tack, så man vet väll aldrig.
Och jobbsökandet kan jag väll inte säga att det ger något resultat.
Träningen är väll det ända som jag verkligen får ut något av! Och det är självkänsla.

Jag vet inte hur jag ska kunna hålla motivationen till att göra något uppe längre.
Kämpar och kämpar men det lönar sig inte.
Trist..


Kommentarer
Postat av: David

Fin bild!

2010-11-22 @ 21:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0