Sorries

Hejsan!
Har inte skrivit på sjukt länge.. sorry ^^
Men nu är jag tillbaka igen, ska försöka göra det här lite bättre än innan.
Men det är svårt att komma ihåg den när man har så mycket annat att göra hela tiden.
Så lite uppdatering kanske?

Fick jobb och blev av med det igen ganska snabbt.
så jag har kontaktat soc och bett om hjälp men de är ju inte precis snabba vilket alla som har haft kontakt med dem vet.
Nåväl, har skrivit in mig på arbetsförmedlingen, så det är massa papper som ska fixas där.
Och soc vill också att jag ska kolla om jag kan få alfakassa vilket också är en jävla massa papper..

Något roligt är att lillasyster flyttar hit om en månad!
Pappa ska gifta sig.
Jag ska få ett till syskon.
Jag har tagit första doppet tillsammans med Elita.
Och i helgen var jag och badade hos mormor med Lillebror<3

Och idag har jag storstädat nästan hela lägenheten tänkte äta middag och vänta på att solen går ner i vardagsrummen innan jag börjar där, blir så varmt annars (a)
phew...
Det blir kycklingklubbor med Potatis och ungnsrostade morötter^^
Så himla tråkigt att äta ensam bara men vad gör man? xD

Aja puss på er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0