Tjenamorsen!

Känns som att det är en evighet sedan jag skrev något!
Ni ska få lite uppdatering :)

Midsommarafton var ju i helgen och den tillbringades tillsammans med far + familj och Tobbe! ^^
Var ute på pappas lantställe i årsta havsbad och åt god mat och glass.
Och vilken jävla tur man hade med vädret! Kunde faktiskt inte bli bättre.

Efter det så skulle jag och Tobbe ut, men allt var typ stängt, så vi satt på en uteservering ett tag och sedan drog vi till Söderkällaren, satt där en stund, och sedan hem till lillebror där vi satt uppe till typ 5 och kollade på konstiga klipp och ja gud vet vad!

Tobbe var här hela helgen iallafall och mys var det ^^

Och idag var jag på af nytt infomöte och ska dit och träffa min handläggare där imorgon igen!
Har dessutom vart duktig och betalat mina räkningar idag. Inte så mycket pengar kvar, men vafan, jag klarar mig:)

Så ja det är inte så mycket annat som hänt sen sist förutom det.

Ska se om jag kan lägga in lite bilder iallafall!


PUSS PÅ ARMBÅGEN!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0