HEJDÅ 90!

Hejsan!
Vet att det har varit dåligt uppdaterat men jag har haft kusin och syster här så jag har faktiskt låtit dem gå före bloggen, ni förstår nog ;)

I VILKET FALL SOM HELST!
Så måste jag berätta.
Jag ställde mig på vågen och nu är det hejdå 90!
Jag har äntligen nått mitt första mål, att passera 90 gränsen och det har jag äntligen gjort :D
Väger 89 nu och har gått ner sammanlagt 8 kg.
Det är kanske inte så jätte mycket men det är fortfarande något, dessutom har jag inte bråttom med att gå ner i vikt så länge jag inte går upp mer så är jag nöjd! :D
Men funderar på om man ska ta i lite nu kanske? hmm..

Är i vilket fall som helst väldigt glad och stolt över mig själv!

Vår frukost imorse, haha ser nog inte lika gott ut som det faktiskt var.
(skyller på kameran)
PUSSSSSSSS<3

Kommentarer
Postat av: Therese Carlsson

Men 8 kg är ju bra ändå ju sen ska man inte gå ner i vikt för snabbt heller för då kan man gå upp dom igen utan kroppen måste ju vara med så det är bra att gå ner sakta men säkert =)

2010-06-13 @ 17:12:47
URL: http://teaochfadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0