god morgon och god natt!

Hejsan alla ni som redan är vakna eller som i mitt fall inte gått och lagt sig ännu!
måste säga att det har varit en vädligt häldeserik natt.
Först var jag med joss på spelning som jag typ sagt 18 gånger redan, men sen iallafall så drog vi hem till henne och drack lite, och sen drog vi till CP (central puben) och fortsatte festa lite där men eftersom de stängde ett så drog vi vidare till sailors, och var där med några av jossans polare.
När de väl stängde sen så gick vi ut, och satte oss, två timmar senare är vi på väg hemåt.
Gåendes tillsammans med några som joss känner? aja, jag hade iallafall ingen aning och vilka de var.

MEN! Måste bara säga att den roligaste raggningsrepliken ikväll var: "Vill du ha trekant?"
haha, men inte slutar kvällen här ännu, nej vi gick iallafall hemåt till jossan alltså, och när vi väl kommer upp till henne så pekar joss på någonting och frågar "är det där en människa?"

Jag kollar bort och ser att det sitter någon däckad, vid vägkanten och säger åt joss att hålla mina skor och går bort och kollar om personen i fråga är okej.
Visar sig att han inte var det, och han trodde att han var i nykvarn fortfarande och hade ingen aning om hur han hade tagit sig dit han var.

Som tur var bodde han bara runt hörnet.
problemet var bara att så fort vi lämnade honom vid porten och hinner gå typ 50 meter, så ramlar han raklång baklänges och slår i huvudet i marken.
Så jag rusar tillbaka för att se att fortfarande är okej,

5 minuter senare så däckar han igen, sittandes.
Slutade med att jag fick ta upp hans plånbok och kolla vad han hette och släpa in honom i hans lägenhet.
Först då vaknar han i hallen och han ingen aning om hur han kommit dit, men då gick vi iallafall.

HAHA snacka om fartfyllt!

Aja nu är jag hemma iallafall, och som de flesta av er nog vet så har jag ingen portnyckel.
Men vid den här tiden (06.30) så ska dörren vara öppen, MEN NEJ! DET VAR DEN JU INTE!
Så jag till proten bredvid och gick ner i källarn och upp i min trapp.
HAHA, det får ju bannemig inte vara enkelt någonsin!
Aja, två långa mil på min blogg senare så ska jag ta och sova lite!
Som sagt, god morgon på er, men godnatt för min del.
PUSSSSSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0