Praktik

Imorgon sätter praktiken igång igen!
Och jag är lite nervös faktiskt.
I fredags så hade vi en självuppskattnings grej och sedan är tanken att vår arbetsledare på praktiken
ska fylla i och så jämför man resultaten för att få fram på ett ungefär vilken nivå man ligger på eller ja hur man ligger till helt enkelt.
Och jag är såå nervös över att de ska säga till mig att det här inte är något som jag borde hålla på med.
Det är nämligen det som är grejen med hela uppskattningsgrejen...
Och det ger mig lite oro i magen, i huvet och mina tankar har en förmåga av att spinna på sånt där rätt så bra.
Så nu har jag egentligen för mig att jag inte kommer få gå klart den här utbildningen och att jag kommer få börja om från början igen. DET HAR JAG INGEN LUST MED!  :(

Så nu håller vi alla tummarna för att det inte ska vara någon fara med det och att jag kommer att få gå klart den här utbildningen så jag också kan få ett jobb och en framtid!!!


Nu ska jag i säng och sova för imorgon så är det som sagt praktik igen!
Sov gott och dröm sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0