Hemma igen

Känns nästan dumt att man ens tänkte tanken att men ville hem.
Nu vill jag ingenting annat än tillbaka till italien.
Eller snarare bort från sverige haha, kallt och jävligt är det här och jag trivs bäst i värme! Så det så...
Är hon johan nu som är på jobbet, och ska snart hem till mig och se till att becka får med sig alla sina saker.
Är helt Sönderbränd på ryggen och lite på axlarna (var värre förut) Så bära väskor is a big no no.


Italien var iallafall underbart bortsätt från lite små baggateller.
Men det är okej! Vi tycker om Italien ändå.
Staden vi var i var hur fin som helst, och maten var underbar.
Men Gubbar i bilar är odiskreta och lite smått äckliga. Tips! LIFTA INTE I ITALIEN!
Vi fick nämligen en gubbe som följde efter oss resten av resan. Jag försökte jaga bort honom med en pinne men han fatta väll inte riktigt ändå. GALET!
Tandkrämen (den ända som fanns) smakade apelsin och var berikad med C-vitamin... Vad nu det ska hjälpa tänderna med? haha ja det finns mycket att berätta men det här får räcka sålänge!





Inte ligga i solen i åtta timmar....




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0