bara en vecka kvar

På praktiken och sen är jag fri i fem veckor!
UNDERBART!

Som jag nämnt tidigare så åker jag och johan till Bulgarien i en vecka.
Och nu när jag tänker efter så är det inte alls långt kvar.
Typ en vecka?  :o
Dags att dra några längder i bassängen kanske?
Inte för att så mycket kan hända på en vecka men lite iallafall? right ?
Anyways så ska det bli hur skönt som helst att få komma bort från allting.

På fredag däremot så ska jag hjälpa Carro (en klasskompis) att flytta till "her own space"
Så måste hem och fixa fram kartonger. undrar vart jag la nyckeln till mitt förråd i källaren .... ?


Well nu så ska jag iallafall få lite skönhetssömn.
Upp tidigt imorgon ;)

Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0