Hello from sunny beach! :D

hej hallå allesammans.
Sitter och tar en paus från allt badande och solande just nu.
Tänkte att jag kunde blogga lite då ;d

Vill börja med att tala om att det är sjukt billigt här nere.
Och "happy hour" här betyder två för en. Så köper man en drink så får man två.
HAHA det är helt stört med tanke på att en drink kostar i snitt 15-20 svenska kronor.



Maten är okej, men Johan har lyckats välja alla de "rätta" rätterna, mina har varit halvdana, men det är inte alls värt den illa kritik som den fått. 


Vårt hotell har lite speciella egenskaper, speciellt hissarna. Bor på Hotel Europa som är 14 våningar högt. 
Så hissarna är ganska välbehövliga. Men det är inte riktigt så att de vill fungera. Kan tro att de har ett eget liv, Dessutom så finns det ingen "våning ett" bara bottenplan och sen kommer våning två.. Skumt.. 


Har försökt hålla mig till att bada i poolen så mycket som möjligt nu (och lyckats)
Tack vare att jag insåg att det var massor av maneter som simmade omkring mina ben. 
Det tycker vi INTE om!


Kan hälsa att det är ett riktigt party-resemål det här. 
Tjejerna står och dansar på borden ( killarna också )
Drinkarna är stört billiga, folk går och sjunger på gatorna hela nätterna och det blir aldrig riktigt tyst här.
Liv och rörelse är ett mildt uttryck! 

Ska försöka hinna med något blogginlägg till idag med lite mer bilder. Bland annat från Nessebar som vi besökte första dagen.. Men tills dess får ni ha det underbart! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0