kära lilla örebro

Nu lämnar jag dig återigen för att bege mig hemåt.
Har vart en toppenhelg trots allt.

Fick lite tid att umgås med mamsen, bästa vännen Jessica och Mina underbara systrar.
Så det har varit toppen.

Funderar på att spara ihop till ett wii.. Haha körde det idag med beca och Mickis, shit alltså är helt slut!!!
De har en såndär platta som man står på, och så var det någon grej när man skulle rocka rockring, hahahaha måste sett helt sjukt ut, eller jag vet att det gjorde det, för mina underbara systrar filmade mig xD

Kan tyvärr inte lägga ut den för vi får inte in den i datan ;p (tur i oturen kanske)
men ändå.

Hoppas ni fått en superhelg! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0