fruktansvärda konstiga sjukdom..

..FÖRSVINN! tack...
Fått lite svar på röntgen nu och det verkar vara en förkalkning av nedre luftvägarna.
Ingen aning om vad det innebär men min läkare skulle höra av sig igen imorgon.
Fick inhalera lite på vårdcentralen så nu kan jag ju iallafall andas hyffsat.
Inte kul med Astma, förkalkade luftrör och pollenallergi + feber!
Bleh -.- Vet inte riktigt vart det här kommer att leda.
Men troligen så kommer de att få gå ner med en kamera i halsen på mig ner till lungorna och titta lite.
FRUKTANSVÄRT läskigt :(

Men jag tror iallafall att jag kan konstatera att jag inte har cancer iallafall :)
Så det är skönt.

Ska ta och krypa ner i sängen och sova lite tror jag.
Fick inte så mycket sömn inatt, inte så konstigt kanske när jag inte får någon luft?
Mwoaaah .

Well, Natti natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0