away away away

Toooo... ITALIEN!

Japp det är klart nu iallafall, jag och syrran drar till italien i Maj!
Toppen toppen säger jag ^^

Har ingen aning om hur jag ska ha råd att faktiskt vara i italien men det ordnar sig nog!
Hoppas jag, hahah, men kul ska det bli iallafall.
Och billigt blev det också 200 spänn tur och retur, och hotell typ 600 kr med frukost och havsutsikt!

Kan nog inte bli mycket bättre ;D

Blir en födelsedagsresa för min lillasyster som fyller hela 18 år!
Hade tänkt åka på kryssning men va fan, så här billigt kommer man inte ens undan på en finlandsbåt!

Ska äta något, superhungrig...

Puss<3



Bilden är hämtad från google.
Men det är iallafall hit vi ska :D<3


Kommentarer
Postat av: David

Fasiken va Nice! Eller just det, fel land. Fasiken vad pasta!



Hörru, vad har du för mejladress. Tänkte mejla lite om kameran. Facebook är inte tänkbart :) Om du undrar varför så fråga Johan :p



2011-04-18 @ 21:33:45
Postat av: Annica

Inte ett dugg avis eller så! Men du får njuta för oss också :D <3

2011-04-18 @ 22:04:04
URL: http://leahsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0