hemlängtan

Det var längesen jag kände såhär.
Riktig hemlängtan, och då menar jag inte hem till johan utan jag menar hem till mig.
Till min lägenhet och till mitt liv där hemma.
Nog för att det är roligt att träffa gamla vänner och familj, MEN det är fortfarande inte hemma.
Trodde inte att jag skulle känna så någonsin efter att jag flyttade till stockholm vid 16 års ålder.
Men nu gör jag det. Och det måste vara tack vare mina underbara vänner och familj där hemma också.
Jag känner verkligen att jag har lämnat örebro bakom mig och det som har hänt här stannar här.

Och till mina nära och kära i Örebro.. Klart jag kommer tillbaka och hälsar på, jag saknar er också <3

Det ger en liten klump i hjärtat och lite av en nostalgitripp av att vara här, men jag antar att det inte är tillräckligt för att jag ska känna mig som hemma här igen. Tror faktiskt inte att jag kommer att göra det något mer.
Trots allt så är Södertälje och hovsjö mitt hem nu och jag trivs där, punkt!

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0