slööööööö

Helloes.
Blir en riktig slödag idag tror jag.
Tanken var att vi skulle åka och bada och fiska, men det blir nog senare i så fall..
Att fiska är underskattat, det är så himla avkopplande på alla sätt och vis.
Men jag antar att det inte är för alla.

Är fortfarande kvar hos mamma och har ingen aning om vad jag ska hitta på idag.
Känns lite tråkigt då jag åker hem på torsdag och förmodligen inte kommer tillbaka hit på ett bra tag.

Men imorgon så blire fart! Då är det Gustavsvik som gäller och för er som inte vet vad det är så är det ett äventyrsbad som är ett utav nordens största...

DET KOMMER BLIR HUR KUL SOM HELST! :D

Nej men om man skulle försöka komma ut lite?
Promenix kanske?

btw, drömde att jag vägde 211 kg = INGE mer Godis eller dylikt...

Hoppas ni alla får en underbar sommardag idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0