så då var det dags

Om en timme ungefär ska jag vara på sjukhuset!
Har läst på lite och det verkar inte så farligt, ända jag inte ser fram emot är när de ska spruta in kontrastvätskan.
En del har ju turen att få dricka den istället men inte jag :o
På mig ska de spruta in det i blodbanan stod det exakt.
rawr, ush!
Men det är nog ingen fara ändå?
Är fortfarande lite nervig och sådär och jag läste att jag förmodligen inte kommer att få något besked idag, utan det kommer min läkare på vårdcentralen som skickade remissen få, och sen kommer han föra det vidare till mig.
Känns som att det kan ta ett jävla bra tag. Och jag vill faktiskt inte gå runt och inte veta och bara vänta.
Om jag har något så vill jag veta det!!

Baaah.


För att gå till något helt annat så vill jag säga GRATTIS! Till min älskade lillasyster som nu är hela 18 år!
(Känner mig gammal) Hoppas du får en underbar dag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0