dags för hemfärd!

jahapp, då sitter man i lobbyn och väntar på att tiden ska flyta iväg så vi kommer till flygplatsen någon gång.
Trögt att sitta och vänta tycker jag :/
Men det har varit en underbar vecka, en underbar semester, här på kreta, och jag kan absolut tänka mig att åka tillbaka hit.
Till alla er som funderar på att åka till grekland kan jag verkligen rekomendera kreta!
Iallafall om ni vill ha en avkopplande semester med många sevärdigheter och god mat.
Det är inget direkt uteliv att tala om här, men det har inte gjort mig något alls då syftet med den här resan inte alls var att festa långt in på småtimmarna varje kväll, utan avkoppling och en återladdning för vardagen som väntar hemma.
Det är så mycket jag skulle kunna berätta om kreta, och det jag har sett, men jag väljer nog att göra flera kortare inlägg istället, så kanske kastar upp lite bilder och sånt senare, eller imorgon :)
Lev livet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0