I ärlighetens namn.

Jag har ju sagt att jag ska vara ärlig om min vikt här på bloggen då jag verkligen försöker att gå ner i vikt just nu.
Och då menar jag ner i vikt på ett bra och nyttigt sätt.
När jag började skriva om min vikt här på bloggen var min startvikt 97kg
Och idag är min vikt 95.
Så det går framåt! Sakta men säkert :)
Har även försökt komma över min skräck för fullkornspasta.
Vilket jag bestämde mig för igår, och gjorde en tonfisksallad med fullkornspasta.
Den är fortfarande lite torr för mig men jag antar att man vänjer sig?
Fortsätter att träna på, och ikväll ska jag eventuellt prova på ett vattenpass!
Skojsigt värre! Hahaha xD
<3

Kommentarer
Postat av: Annica

Testa vitfiber, ser ut som vanlig pasta och smakar som vanligt! :)

2012-01-26 @ 18:23:34
URL: http://virrigmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0