Beach 2012

Hmm, dags att sätta igång kanske?
Började lite lätt igår med en timmes träning så ska väll köra på idag med, lever just nu på lätt mat och låg kaloridiet!

Hoppas att det går vägen, ska ju bara ner 20-30 kg nu så vafan, KÖR BARA KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

Så nu ska vi börja från början.
Ska skriva upp ärligt här i bloggen vilken vikt jag har, så jag inte kan ljuga för mig själv!

start: 97 kg
Mål: 60kg
uääh, ser ut som att jag har en bit att gå..

Sitter och kollar magövningar man kan göra hemma, vet inte varför men tycker det är pinsamt att göra dem på gymmet! xD Hittar dock ingenting vettigt -.-
Får leta vidare! Lovar att dela med mig om jag hittar något bra, och har ni några tips får ni gärna dela med er av dem :)

Ha't gött sålänge <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Kom hem till mig, jag har både Zumba o wii fit.. =)

2012-01-19 @ 13:39:30
URL: http://mizzcarro87.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Kolla min blogg =)

2012-01-23 @ 19:52:42
URL: http://mizzcarro87.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0