Söndag ;o

Jahapp då var helgen så gott som över då.
Imorgon är det måndag igen och praktiken sätter igång som vanligt.

har bara några timmar kvar att bara få vara ledig.
Förstår inte att det egentligen kan vara så skönt att bara vara ledig. Men det är verkligen det.
Och speciellt nu när det är så varmt. Pallar knappt tanken av stålhetta och arbetsbrallor med tuga verktyg som slår mot benet när jag går.

Nej.. Jag vill ha sandaler och sköna lätta plagg som fladdrar i vinden. Inte slår mig.

Men men, jobba måste vi alla göra. Svårt att hålla motivationen uppe när man inte får betalt dock.
Kan trösta mig med att det bara är ett halvår kvar.. (snart)
Och att jag faktiskt snart har "semester" och får vara ledig i fem veckor.

Och då kommer ju Tobias hem från england också! :D
Så det är väll bara att bita ihop och låta svetten flöda under de få veckor som är kvar nu!

hahah.

Hoppas att ni alla får en underbar söndag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0