plugg plugg plugg

Herrow!

Då var man tillbaka i skolan igen. Byggteori på förmiddagen och samhällskunskap på eftermiddagen.
Fick veta idag att måleri inte kommer att vara valbart till hösten! :(
Och det kan vi tacka vår kära regering för. AMS i Södertälje har dragit in alla yrkesutbildningar i södertälje och kommunen har inte råd att fortsätta driva dem annars.
Så det är jätte roligt.
Så nu står jag i valet om jag ska välja plattsättare eller träarbetare.  hm.. Tricky!
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska välja men något ska det la bli iallafall så vi får väll se hur jag känner efter "semestern"

anyways. Om ni inte hört årets sommarplåga ännu så tänkte jag presentera den för er xD
Har lyssnat ihjäl mig på den och jag tycker egentligen inte ens att den är bra? fast den har blivit bra .. *suck*



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0