Nöjen för alla


Helloes!
Idag är femte dagen för oss i bulgarien och jag har insett att det verkligen finns alla typer av nöjen här.
Allt från parisehjul till strippklubbar. Karaoke verkar vara poppis också. annars kan man ju alltid hoppa lite bungyjump om man känner för det!

Själva har vi idag åkt parisehjulet utanför vårt hotell och spelat "adventure golf"  (mini golf med lite roligare banor, denna gång med pirat-tema! )

Har idag också äntligen lyckats med att välja rätt mat!
Speciellt salladen var god! Den hette shopska sallad om jag inte minns helt fel
KANON GOD! var den iallafall.


Har provat ta lite mer bilder under vatten också, lite lagom svårt att se snygg ut hahaha men det blir ju ganska roliga bilder iallafall.

Tyvärr tar det sjukt lång tid att ladda upp bilderna härifrån så jag lovar att lägga upp ett riktigt bildinlägg när jag kommer hem igen :)

Tills vi hörs nästa gång, får ni ha det KANON! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0