dessa förtjusande måndagar

Är de inte oemotståndliga?
Man ska se måndagar som en chans att börja om på nytt tycker jag för då blir måndagarna förhoppningsvis inte lika besvärlig haha.


Blev en natt hos Annica igår och en långpromenad till stan på det. Toppen säger jag!

Fy jag känner att allt jag skriver blir osammanhängande just nu . inge vidare gött.

MEN!!!!!

Jag ska tala om att jag och johan var på bio igår och såg Svinalängorna.
Och jag har inte gråtit så mycket till en film sen jag såg my sisters keeper för första gången.
Uäääh säger jag bara. Men den var ju bra iallafall, rörande och allvarlig och väldigt verklighetstrogen.

4/5 får den i betyg.




Funderar på att göra lite filmlistor kanske?
tycker ni ? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0