Hejsanhoppsan!

Oj vad längesen det var som jag faktiskt skrev något!
Har haft fullt upp om det är något av en ursäkt iallafall.
Sista inlägget var efter sonisphere, och vad har hänt efter det..
Hm jo, har faktiskt varit i Riga tillsammans med Jessica, åkte på en kryssning dit, och jisses vad sköj vi hade! ^^
Väntar dock fortfarande på att få bilderna därifrån, så jag kan lägga upp dem här :/

Well well, i helgen så har jag varit på bio, såg grown ups, jävligt rolig faktiskt, högt över mina förväntningar.
Och så i lördags satt jag barnvakt för min "Faster" fyllde 40, och jag kan hälsa att jag har ordentligt med träningsverk i nästan hela kroppen efter en hel dag i lekparken med de små liven!

Och igår, söndags, så var jag på ikea och fikade med Elita, haha ja vi åkte till Ikea för att fika, 15 kr gick allt på haha.
Och så köpte jag faktiskt lite andra saker.

* påslakan m. örngott
* Grytunderlägg (efterlängtade)
* Batterier
* Galgar
* Doftljus (kan man väll aldrig få förmycket av?)
* Grönt paraply (utvalt av Elita;)

Känns alltid bra att handla hem saker och speciellt från ikea, älskar ikea!

Nej nu börjar det bli ett väldigt långt inlägg, så vi avslutar med en bild och så ska jag faktiskt gå och köpa mat, FÖR JAG ÄR HUNGRIG!^^

Hadet bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0