Natti natt

Ja, egentligen som borde jag sova redan, och det var planen och det är vad hela min kropp säger att jag ska göra egentligen.
Men det känns så konstigt att vara och sova ensam!
Har ju vart hos johan ett par dagar och när han åkte till Mallorca så drog jag till lillebror nästan på en gång.
Så det är nog det.
Imorgon så bär det av till lilla Örebro! Eller jo så litet är det la inte ändå.
Men ska bli kul att få träffa mina älskade systrar och lite annat folk.

Annars så ska ni väll få en liten snabb uppdatering av dagen som varit :)


1. Jag och Rosie har varit på Eget företag mässan idag. Och det blev lite av en heldag men massor av information och även lite inspiration :)
Bland annat så var vi på ett seminarium där Driftig.nu var och berättade om deras / hennes väg till att bli egen företagare och det var faktiskt riktigt roligt :)

2. När mässan var färdig för vår del så åkte jag ut till älskade farmor, där pappa och lillasyster Emma väntade på mig.
Och vi satt och spelade fia med knuff tills Emma vann:P Sen gav vi upp och det bar hemåt.

3. Kom hem och åt middag och sedan tog jag ett varmt och välbehövligt och väldoftande skumbad. Det tycker jag att alla borde unna sig när det är sånt rusk ute! Bra för både kropp och själ ;D

Ja det är väll egentligen det...

Ska väll försöka somna nu så jag orkar upp imorgon! har ju en del att ta tag i innan jag kan dra iväg på mina vilda äventyr i Örebro;P


Saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0