god kväll!

Har typ precis kommit hem, har varit en lång dag idag.
Mötte Beca på hennes skola och var med på hennes möte som hon skulle ha :)
Insåg då att jag verkligen SAKNAR GYMNASIET.

Efter det så blev det en tripp till mamsen och mysan, så jag saknar dem båda <3

Och nu sitter jag här och väntar på middag.
Tror inte att jag har någon rolig bild för att jag inte vet inte hur jag ska få in bilderna
från telefonen :P

höhöhöhöh är grymt trött och flummig så skratta gott åt att ingenting jag skrivit är speciellt intressant eller att det är helt osammanhängande eller något xD

HA DET BRA <3

Kommentarer
Postat av: jossan

du kan mms:a bilderna och skriva som ett inlägg under bilden. bildtexten dvs. i bloggen står det under arkiv mms hur du gör. finns ett nummer man skickar till.



:)

2010-10-21 @ 23:24:40
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0