Secret diary of a callgirl

Hello!

Var ett tag sen, men nu är jag tillbaka!
har inte hänt så mycket de senaste dagarna, var på Jossans fest i lördags som slutade lite tråkigt, men jag hade iallafall ganska kul och huvudsaken är ändå att hon hade skoj!<3

Annars är det samma bekymmer som vanligt.
Jobb, räkningar, soc och så vidare.

Har kollat på tre säsonger av Secret diary of a callgirl!
Kommer ihåg att jag såg något avsnitt av det på tv någon gång och nu då så har jag kollat igenom alla avsnitt.
Den är lite kul faktiskt. kan rekomendera den till dem som gillar lite grövre humor och klarar av starka sex scener.
(nej det är inte porr)

Well well, får se vad som händer resten av dagen skulle gått på bio men får inge svar?

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0