Surt utan dator

Ja som ni vet så har jag ingen välfungerande dator.
Är hos johan nu medan han är på jobbet så jag tänkte skriva några rader :)

Har väll kanske inte hänt så jättemycket. Håller på och målar om i hallen.
(Som säkerligen inte kommer att bli klart på ett tag)
Och så blir jag inputtad i någon utbildning via arbetsförmedlingen.
blö.

Annars så är det ju jul om några dagar och om två dagar fyller Johan 27 mohahaha...
Okej det är väll inge roligt kanske..

Är allmänt uttråkad och funderar på att spela lite och sen gå och träna lite kanske.
Träna är bra, det är nog det ända som jag gör som faktiskt är BRA just nu.
Men men, om vi inte hörs innan jul igen så önskar jag er alla EN RIKTIGT GOD JUL ! :)<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0