Livet är en fest!

Ska ta och uppdatera lite!
Har ju varit på Sonisphere bland annat, och jisses säger jag bara, katastrof gånger 1000.
Vädret var det värsta jag varit med om i hela mitt liv, så jag orkade faktiskt inte ens stanna tills maiden spelat klart.
Och snacka om att jag frös arslet av mig när jag skulle åka hem sen,.
Och Lervällning hade jag ända upp till knäna, inte bra inte bra.

Men innan det så var jag på begravning, morbror har dött.
Vila i frid.

Just nu så är lillsis här från örebro och hälsar på lilla jag ! :)
Och jo Jag har fått jobb också!
Börjar på tisdag ^^ Ska jobba som telefonintervjuare inte världens bästa jobb men det är iallafall något sålänge.
Så äntligen så kan jag slippa soc!!!!!!!

Nu gäller det bara att börja spara så det blir någe Alicante i höst.

Njeje nu ska jag ta och umgås med Beca <3

Puss<3

Ps. Bilder kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0